Talentidrætsklasser

Information vedr. ny talentidrætsklasse for 7. årgang 2024-25

OBS Pga tekniske udfordringer, og skift af afdelingsleder på talentlinjen, har vi valgt at holde tilmeldingen åben lidt længere – sidste frist er derfor rykket til den 18/2

Drømmer du om at kombinere din sport med din skolegang? Så har du netop nu mulighed for at søge om optagelse i Stjernevejskolens idrætstalentklasser.

Her kan du udover at blive dygtigere på det faglige, personlige og sociale plan få mulighed for at træne i din idræt - eller lave basistræning - med flere træningspas, end du har i dag.

Målet er at udvikle gode trænings- og talentmiljøer og styrke de idrætsforeninger, som vi samarbejder med. Visionen er på sigt at give dig lyst og engagement til at prøve dit talent af - også efter folkeskolen - og være med til at løfte dit talent til et højere niveau – måske endda nationalt niveau –  det er tilladt at sætte høje mål.

For mere information kan i orientere jer i den vedhæftede PDF, samt i videoformat på følgende links:

Videolog

Talentidrætsklassen

Hvis der er yderlige spørgsmål, eller I ønsker at besøge skolen, kan I ringe til Stjernevejskolen på 79741150

Katalog Talentidrætsklasse

Shape Created with Sketch.

Ansøgningsskema til Talentidrætsklasse

Shape Created with Sketch.